Euskara irakasleak

gure hizkuntzaren irakaskuntzarako sare soziala

Klasea eta ikasleak (29)

Eztabaidak Respuestas Azken orduko jarduna
plisti-plasta

Olentzerori gutuna

Olentzero, maitxia! Aurten be mutiko txintxua izan naz, egunero joan naz euskaltegira lanera, intentziuarekin euskaraz eitxera, ta ondo ...

plisti-plasta hasi da

4 Dic 27 2008
Responder para el plisti-plasta
plisti-plasta

Bi elkarrizketa

1. Elkarrizketa: Maria Iturrino ikaslearekin. P: Idazlan honen sarrera ez da egokia. Hara, sarreran irakurlearen arreta erakarri behar d...

plisti-plasta hasi da

12 Dic 17 2008
plisti-plasta

Amesgaiztoa

Loak sakon hartzen duen morroia nauzue, begiak bete lo egin ohi duena. Azkenaldian baina, amesgaiztoa izaten dut sastaka. Bertan, hiru mo...

plisti-plasta hasi da

5 Dic 15 2008
Responder para el Benito
plisti-plasta

Irakurgaia

Batzuetan niri neuri ere mandeulia bailitzan galdera bat hasten zait inguruan brusssbrussstaka. Berorrekin zer egin jakin ez, eta zuoi lu...

plisti-plasta hasi da

8 Dic 8 2008
Responder para el Benito
plisti-plasta

Formazioa: urrats txiki-txikia

Gustura egon naiz gaur goizean Jordi Adellen azalpenak aditzen eta HABEko formazio atalari urrats txiki-txikia emateko eskatzea otu zait....

plisti-plasta hasi da

5 Dic 8 2008
Responder para el Benito
Aitor E.

Durangotik bueltan

Durangotik itzuli berria naiz. Zelako jendetza! Izerditan amaitu dut eguna. Hemen ere jardunaldietan bezala: ez da lekurik aproposena lit...

Aitor E. hasi da

2 Dic 8 2008
Responder para el Aitor E.
plisti-plasta

Liburuak gutxienik bi buru

Durangoko azoka aitzakia, hiru gauza galdetzera natorkizue: Nola lantzen dituzue liburuak? Zeintzuk liburu lantzen dituzue euskaltegian?...

plisti-plasta hasi da

7 Dic 7 2008
plisti-plasta

Non dira gizonak? Non gazteak?

Gizonik ez balego, orduan zer? galdetzen zuen R. Ordorikak orain urte batzuk. Gizonena euskaltegietan espezie babestuaren kategoriara hel...

plisti-plasta hasi da

10 Dic 4 2008
Responder para el txerra
plisti-plasta

Ideia-hiltzaileak

Gaur bezala, trumoiak jotzen duenean, euria zaparradaka ari denean, tximistak sukaldea argiztatzen duenean... Marion Crane ikusten dut du...

plisti-plasta hasi da

8 Dic 3 2008
Responder para el sapi
Benito

Emaitzak nola hobetu

Badakizue, ostiral honetan "Lehenak badu geroa" leloarekin (zaharretxe bateko atean ipintzeko moduko slogana ez zaizue iruditzen?) HABEk ...

Benito hasi da

3 Nov 29 2008
Responder para el Benito

RSS

Acerca de

Benito Benito creó esta red social en Ning.

Argazkiak

Kargatzen...

Euskara irakasleak Ikurra

Kargatzen...

© 2009   Creado por Benito en Ning.   Crear tu propia red social

Ikurrak  |  Arazo baten berri eman  |  Isiltasun-politika  |  Términos de servicio

Iniciar sesión en el chat

Ikusi estatistikak