gure hizkuntzaren irakaskuntzarako sare soziala
Honen arabera sailkatu:
| Eztabaidak | Respuestas | Azken orduko jarduna |
|---|---|---|
Olentzerori gutunaOlentzero, maitxia! Aurten be mutiko txintxua izan naz, egunero joan naz euskaltegira lanera, intentziuarekin euskaraz eitxera, ta ondo ... plisti-plasta hasi da |
4 |
Dic 27 2008 Responder para el plisti-plasta |
Bi elkarrizketa1. Elkarrizketa: Maria Iturrino ikaslearekin. P: Idazlan honen sarrera ez da egokia. Hara, sarreran irakurlearen arreta erakarri behar d... plisti-plasta hasi da |
12 |
Dic 17 2008 Responder para el plisti-plasta |
AmesgaiztoaLoak sakon hartzen duen morroia nauzue, begiak bete lo egin ohi duena. Azkenaldian baina, amesgaiztoa izaten dut sastaka. Bertan, hiru mo... plisti-plasta hasi da |
5 |
Dic 15 2008 Responder para el Benito |
IrakurgaiaBatzuetan niri neuri ere mandeulia bailitzan galdera bat hasten zait inguruan brusssbrussstaka. Berorrekin zer egin jakin ez, eta zuoi lu... plisti-plasta hasi da |
8 |
Dic 8 2008 Responder para el Benito |
Formazioa: urrats txiki-txikiaGustura egon naiz gaur goizean Jordi Adellen azalpenak aditzen eta HABEko formazio atalari urrats txiki-txikia emateko eskatzea otu zait.... plisti-plasta hasi da |
5 |
Dic 8 2008 Responder para el Benito |
Durangotik bueltanDurangotik itzuli berria naiz. Zelako jendetza! Izerditan amaitu dut eguna. Hemen ere jardunaldietan bezala: ez da lekurik aproposena lit... Aitor E. hasi da |
2 |
Dic 8 2008 Responder para el Aitor E. |
Liburuak gutxienik bi buruDurangoko azoka aitzakia, hiru gauza galdetzera natorkizue: Nola lantzen dituzue liburuak? Zeintzuk liburu lantzen dituzue euskaltegian?... plisti-plasta hasi da |
7 |
Dic 7 2008 Responder para el plisti-plasta |
Non dira gizonak? Non gazteak?Gizonik ez balego, orduan zer? galdetzen zuen R. Ordorikak orain urte batzuk. Gizonena euskaltegietan espezie babestuaren kategoriara hel... plisti-plasta hasi da |
10 |
Dic 4 2008 Responder para el txerra |
Ideia-hiltzaileakGaur bezala, trumoiak jotzen duenean, euria zaparradaka ari denean, tximistak sukaldea argiztatzen duenean... Marion Crane ikusten dut du... plisti-plasta hasi da |
8 |
Dic 3 2008 Responder para el sapi |
Emaitzak nola hobetuBadakizue, ostiral honetan "Lehenak badu geroa" leloarekin (zaharretxe bateko atean ipintzeko moduko slogana ez zaizue iruditzen?) HABEk ... Benito hasi da |
3 |
Nov 29 2008 Responder para el Benito |
Bienvenido a
Euskara irakasleak
Benito(e)k gehituta
Benito(e)k gehituta
Benito(e)k gehituta
© 2009 Creado por Benito en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio