gure hizkuntzaren irakaskuntzarako sare soziala
Honen arabera sailkatu:
| Eztabaidak | Respuestas | Azken orduko jarduna |
|---|---|---|
Gorroto dut EGAGorroto dut EGA 3. mailako helburuak azterketa-helburu bihurtzegatik. Komunikazio konpetentziak azterketa gainditzeko konpetentzia bihurt... plisti-plasta hasi da |
6 |
Nov 23 2008 Responder para el Aitor E. |
AriketaIkasgelan mintza-akuilu bezala erabiltzen dugun jolastxo bat proposatzen dizuet. Jolas dezagun lehentasunetara. Ordena ezazue hurrengo ze... plisti-plasta hasi da |
16 |
Nov 21 2008 Responder para el Aitor E. |
Hiru aste daramatzagu eta asko garaEz dakit gune honetako aitapontekoak horrelakorik espero zuen, baina badabil mugimendua bertan. Dagoeneko 47 txalupa honetan sartu garena... Aitor E. hasi da |
3 |
Nov 18 2008 Responder para el Aitor E. |
Zein da irakasle ona?Nolakoa da irakasle ona? Galdera honi erantzuteko jolastxo bat proposatzen dizuet. Gogoratu zuek izandako irakasle on eta txar bat. Ziur... plisti-plasta hasi da |
3 |
Nov 14 2008 Responder para el Aitor E. |
Porrot ala parrat?Porrot ala parrat? Harro ala putz? Oraingoan ere kezka berri batekin natorkizue: eskola-porrotak eragiten didanarekin, hain zuzen. Zaila... plisti-plasta hasi da |
8 |
Nov 9 2008 Responder para el Andoni Tolosa |
Maribel UriaMaribel Uria nire ikasle baten izena duzue. *Autoikaskuntza zergatik aukeratu zuen galdetuta, ohiko klasean 'joan' egiten zela esan zidan... plisti-plasta hasi da |
7 |
Nov 4 2008 Responder para el Benito |
Irakasle tenistakTenista askok beso bat bestea baino gihartsuagoa ei du, erabiliaren erabiliaz sendotuagoa. Pilotari astintzen hasita... Ez al zaizue irud... plisti-plasta hasi da |
12 |
Nov 1 2008 Responder para el Ainhoa Ezeiza |
Kurrikuluak ia 9 urteKurrikuluak ia 9 urte Estimuan dut Lourdes Elosegi eta arreta handiz irakurri dut erabili.com-en idatzi duen artikulua ‘Euskararen erabil... plisti-plasta hasi da |
3 |
Oct 28 2008 Responder para el plisti-plasta |
Klasean erdara erabili?Maila batzuetan gauza batzuk erdaraz azaldu behar direla diote batzuek, beste batzuek euskaraz egin behar dela beti. Zuek zelan egiten du... Benito hasi da |
4 |
Oct 23 2008 Responder para el Txisto |
Bienvenido a
Euskara irakasleak
Benito(e)k gehituta
Benito(e)k gehituta
Benito(e)k gehituta
© 2009 Creado por Benito en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio