Euskara irakasleak

gure hizkuntzaren irakaskuntzarako sare soziala

Klasea eta ikasleak (29)

Eztabaidak Respuestas Azken orduko jarduna
plisti-plasta

Gorroto dut EGA

Gorroto dut EGA 3. mailako helburuak azterketa-helburu bihurtzegatik. Komunikazio konpetentziak azterketa gainditzeko konpetentzia bihurt...

plisti-plasta hasi da

6 Nov 23 2008
Responder para el Aitor E.
plisti-plasta

Ariketa

Ikasgelan mintza-akuilu bezala erabiltzen dugun jolastxo bat proposatzen dizuet. Jolas dezagun lehentasunetara. Ordena ezazue hurrengo ze...

plisti-plasta hasi da

16 Nov 21 2008
Aitor E.

Hiru aste daramatzagu eta asko gara

Ez dakit gune honetako aitapontekoak horrelakorik espero zuen, baina badabil mugimendua bertan. Dagoeneko 47 txalupa honetan sartu garena...

Aitor E. hasi da

3 Nov 18 2008
plisti-plasta

Zein da irakasle ona?

Nolakoa da irakasle ona? Galdera honi erantzuteko jolastxo bat proposatzen dizuet. Gogoratu zuek izandako irakasle on eta txar bat. Ziur...

plisti-plasta hasi da

3 Nov 14 2008
plisti-plasta

Porrot ala parrat?

Porrot ala parrat? Harro ala putz? Oraingoan ere kezka berri batekin natorkizue: eskola-porrotak eragiten didanarekin, hain zuzen. Zaila...

plisti-plasta hasi da

8 Nov 9 2008
Responder para el Andoni Tolosa
plisti-plasta

Maribel Uria

Maribel Uria nire ikasle baten izena duzue. *Autoikaskuntza zergatik aukeratu zuen galdetuta, ohiko klasean 'joan' egiten zela esan zidan...

plisti-plasta hasi da

7 Nov 4 2008
Responder para el Benito
plisti-plasta

Irakasle tenistak

Tenista askok beso bat bestea baino gihartsuagoa ei du, erabiliaren erabiliaz sendotuagoa. Pilotari astintzen hasita... Ez al zaizue irud...

plisti-plasta hasi da

12 Nov 1 2008
Responder para el Ainhoa Ezeiza
plisti-plasta

Kurrikuluak ia 9 urte

Kurrikuluak ia 9 urte Estimuan dut Lourdes Elosegi eta arreta handiz irakurri dut erabili.com-en idatzi duen artikulua ‘Euskararen erabil...

plisti-plasta hasi da

3 Oct 28 2008
Responder para el plisti-plasta
Benito

Klasean erdara erabili?

Maila batzuetan gauza batzuk erdaraz azaldu behar direla diote batzuek, beste batzuek euskaraz egin behar dela beti. Zuek zelan egiten du...

Benito hasi da

4 Oct 23 2008
Responder para el Txisto

RSS

Acerca de

Benito Benito creó esta red social en Ning.

Argazkiak

Kargatzen...

Euskara irakasleak Ikurra

Kargatzen...

© 2009   Creado por Benito en Ning.   Crear tu propia red social

Ikurrak  |  Arazo baten berri eman  |  Isiltasun-politika  |  Términos de servicio

Iniciar sesión en el chat

Ikusi estatistikak