gure hizkuntzaren irakaskuntzarako sare soziala
Barkatu baino eztabaida honek aurrerantzean erantzunak itxita izango ditu.
Josuk zeharka gogorarazi digu azaro honetan izango dugun leloa, HABEren 25. urteurrena.
Ekitaldien artean lanean 25 urtetik gora egin duten irakasleei omenaldia eta 25 urtetotako bilakaera hizpide hartuta jardunaldia egingo bide dira. Aitorrek eman zigun informazio apur bat Atoanen lehengo egunean.
HABE mintzagai errekurrentea izan ohi da gurean. Beraz, pentsatu dut foroko hari hau zabaltzea HABEz, HABEren lanaz, historiaz, bilakaeraz, funtzionamenduaz eta abarrez zuen iritziak, hausnarketak eta ekarpenak plazaratzeko.
Mezu honi erantzun baino ez duzue egin behar. Animoa, seguru zer esan asko daukazuela. Hori bai, errespetuaren mugen barruan jokatzen saiatu, mesedez.
Etiketak:
Ni ez naiz sartuko saltsa lodietan oraingoz. Gauzatxo bat bakarrik. Aitorrek bidali zigun informazioaren arabera azaroaren 11n (San Martin eguna portzierto) irakasleei omenaldia, 28an-edo mintegi-jardunaldia.
Azaroak 2 gaur (defuntuen eguna portzierto) publikoa egin den informazio bakarra Euskadi Irratian egingo den saioarena dugu. Egia da euskaltegien bidez zabaltzen hasi direla gauzak, eta zerbait gehiago jakin badakigula. Hala ere:
Edo diskrezioarekiko obsesio moduko bat dago (eta ezinezkoa zait diskrezio horren nondik norakoak ulertzea), edo komunikazio-estrategia "klasikoa" (Radio Macuto?) dabil, edo, besterik gabe, komunikazioarekiko axolagabekeria. Entendituren baten azalduko al digu!
Inpresioak dira, baina HABEn informazioarentzat harresi bat dagoela dirudi askotan. Egia da erakunde publikoek arreta handiz zaindu behar dutela zer eta nola kanporatzen duten, baina uste dut kasu honetan tentua ez beste zerbait dabilela, inkontzientea edo ohiturazkoa akaso.
Zuek ere inpresio berdina daukazue? Edo ni ez naiz enteratzen eta hori baino ez da?
Joseba Erkiziak azaldu ditu asmoak elkarrizketa honetan.
Bienvenido a
Euskara irakasleak
Benito(e)k gehituta
Benito(e)k gehituta
Benito(e)k gehituta
© 2009 Creado por Benito en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio