gure hizkuntzaren irakaskuntzarako sare soziala
Barkatu baino eztabaida honek aurrerantzean erantzunak itxita izango ditu.
Etiketak:
Aupa Ainhoa.
Suposatzen dut materialok entzungaiak izango direla, audio fitxategiak, ezta? Aukera asko daude sarean zabaltzeko. Alde batetik hemen berton publikatu daitezke, musika edo kantuak bezala agertuko dira. Baina beharbada ez da modurik txukunena, gainera sare honetan fitxategiak gordetzeko lekua mugatua da, eta ondo aprobetxatzea komeni zaigu (ea datozen egunotan sarearen gidatxo bat idazten dudan).
Egia esanda, Ning komunitate hauek ez dirudi oso pentsatuta daudenik halako materialen edo dokumentuen errepositorioak egiteko. Dena dela, orri estatikoak gehitu daitezke, eta orri estatiko horiekin egin liteke zerbait akaso.
Edozelan ere interesgarria zure proposamena material errepositorioak sortzeko. Buelta pare bat eman beharko zaio.
Scribd-en testu fitxategiak publikatzeko atazak eta ikasmaterialak taldea dago adibidez. Halako zerbait audio eta bideoekin? Zelan?
Audio fitxategiak gordetzeko zerbitzu batzuk dituzu hemen probatzen hasi nahi baduzu:
Asociacion Argentina de Docentes de Español blogean Taller de audio ELE liburuaren erreferentzia hau irakurri dut:
Se trata de un cuadernillo de actividades de comprensión auditiva basadas en archivos de audio auténticos disponibles en Internet.
Eztabaida hau gogoratu dut. Beharbada honelako gauzetan interesa daukatenei lagungarri suertatuko zaie.
Bienvenido a
Euskara irakasleak
Benito(e)k gehituta
Benito(e)k gehituta
Benito(e)k gehituta
© 2009 Creado por Benito en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio