gure hizkuntzaren irakaskuntzarako sare soziala
Barkatu baino eztabaida honek aurrerantzean erantzunak itxita izango ditu.
Nire matrakak irakurtzen dituzuenok badakizue aspaldion kezkatuta nabilela euskaltegiak apur bat noraezean ikusten ditudalako. Egitura sendorik gabe (udal euskaltegiok, batik bat). Betikoari ainguratuta. Garai berriaren enbatari ezin eutsita. Nahikoa geldi. Nahikoa geldo.
Gainera, ez dut ekimen sendorik ikusten ostertzean eta horrek alboetara begiratzea ekarri dit eta … Oooooooopppp! Berritzeguneetan pausatu dut begirada.
Norbaitek zer-nolakoak diren ez badaki, hauexek dira haien egitekoak laburbilduta.
Berritzeguneak
Eskualdekako zerbitzu didaktikoak dira. Inguruko ikastetxeei laguntza emateko pentsatuak. Hiru zeregin nagusi izaten dituzte:
• Aholkularitza eman
o Ikastetxeei eta irakasleei aholkularitza eman.
o Irakasleen ekarpenak bideratu.
o Hezkuntza sailak bultzatutako programetan aholkularitza eskaini.
o Baliabide didaktiko eta materialei buruzko eskaria jaso eta gestionatu.
• Formazioa
o Irakasleentzako formazio planak diseinatu.
o Irakasleen formazioari buruzko eskaria jaso eta gestionatu.
o Formazioa eman.
• Berrikuntza didaktikoa.
o Ikastetxeek sustatutako berritze-proiektuen planifikazioa, aholkularitza eta ebaluazioa.
o Materialaren azterketa eta ebaluazioa.
o Irakasleen arteko elkartrukeak sustatu.
o Ikastetxeen beharrei egokitutako ekintza eta programak bultzatu.
o Beste erakundeekiko elkarlana eragin.
Ez dakit nor eta noiz izendatuko duten Habeko zuzendari berria; baina gure artean ere, gure ezaugarriak erantsiz jakina, Berritzeguneak antolatzeko sos batzuk gordetzeko eskatuko nioke. Hori bai, sare ezberdinetako partaidez osatuak; elkarlanaren, partekatzearen eta berrikuntza didaktikoaren eta teknologikoaren bultzatzaile.
Egingo al dit jaramonik?
Etiketak:
Bienvenido a
Euskara irakasleak
Benito(e)k gehituta
Benito(e)k gehituta
Benito(e)k gehituta
© 2009 Creado por Benito en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio