gure hizkuntzaren irakaskuntzarako sare soziala
Barkatu baino eztabaida honek aurrerantzean erantzunak itxita izango ditu.
Ostiralean egin zen jardunaldiaren ondorengo haria zabalduko dugu.Iritziak, ekarpenak eta eztababaide bideratzeko. Hasi baino lehen ohar bi:
Etiketak:
Lehenak badu geroa
Egun mozoloa daukat gaur. Esateko gauza asko eta idazteko gogo gutxi izaten den horietakoa. Zer egingo diogu, ba! Barkatuko didazue loturarik gabe idazten badut, bor-borrean, zertzeladaka, ateratzen den moduan. Barkatuko didazue. Esan dezadan lehenengo eta behin, oso beharrezkoak iruditzen zaizkidala horrelako jardunaldi akademikoak baina, baina, baina…
Hona Aintzanek erabili zituen diapo garrantzitsuenetan ageri zena:
Azpimailen beharra
Lan- Markoa
Bitartekoak
Kudeaketa
Egitasmoaren ezaugarriak
> Komunikazio-jarduerak (jarduera xeheagoak) eta estrategiak.
> Funtzioak.
> Testu generoak.
> Gaiak.
> Adierazpide linguistikoak.
Neuk ere zertzelada batzuk botako ditut. Denak ez, eta ordena barik gainera.
HABEren webgunean hau irakur daiteke (azpimarra nirea):
Lan-jardunaldi hau helduen alfabetatze-sareko ikas-prozesuari buruz HABEn egin berria den azterlanean oinarrituko da. Horretatik abiatuta, une honetan dugun egoeraz eta etorkizun hurbilerako izan ditzakegun erronkez gogoeta eta solas egiteko une aproposa bilkatzea espero dugu.
Gogoeta eta solasa.
Gogoeta beti pentsatu dut nork bere artean egiten duela. Nik neuk entzun-ikusten nuenari buelta pare bat eman nizkion, oraindik nabil ematen hain zuzen ere. Besteek ere, gehiago-gutxiago antzera egin dutela uste dut.
Solasa? Ez, han aretoan behintzat ez. Pasiloan, kanpoan eta etxera bidean, baliteke. Edo hemen akaso. Gogoetak solasera eta solasak gogoetara ekartzea izan daiteke halako jardunaldien "sekretua", edo zuk diozun modura: "bidea".
Dena dela, galdetzen baduzu helburua argi genuen ala ez, ba, nire ustez HABEk zertan dabilen aurkeztu egin nahi zigun, erakutsi, ez gehiago. Hutsuneak hutsune eta akatsak akats, neurri handi batean lortu zela uste dut. Eta alde horretatik eskertzekoa da. Nahikoa ez baina!
Bada gai bat apenas komentatu duguna eta lehengo egunean bi unetan gutxienez jorratu zena, prestakuntzarena: HABEren asmoen aurkezpenean eta euskaltegietako ordezkarien mahai-inguruan hain zuzen ere
Bestalde, aipamen gehiago egon ziren, gehien bat autoikaskuntzaren inguruan jardun zenean. Esango nuke euskaltegien partetik errebindikazio moduko bat dagoela, hasierako prestakuntzaren inguruan gehien bat. Mahai inguruan partaide gehienek azpimarratu zuten, eta unibertsitatea hitza hiruzpalau bider entzun nuen.
Erkiziak berriz, hasierako prestakuntza nahiz prestakuntza etengabea lantzeko asmoa aipatu zituen.
Han entzundakoak entzunda, burura etorri zitzaizkidan gogoeta batzuk:
Bienvenido a
Euskara irakasleak
Benito(e)k gehituta
Benito(e)k gehituta
Benito(e)k gehituta
© 2009 Creado por Benito en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio