Euskara irakasleak

gure hizkuntzaren irakaskuntzarako sare soziala

Epa, Durangoko azokari buruzko klaserako materialik ezagutzen duzue (Durango herriaz, azokaz, argizaiolaz, idazleez, etab)? Eskerrik asko.

Partekatu

Erantzun honi

Eztabaida honen erantzunak

Hasteko ez da gauza asko, baina Wikipedian Durangori buruzko informazio apur bat eta lotura batzuk dauzkazu: http://eu.wikipedia.org/wiki/Durango
Ikasbilen "durango" bilatu eta gauza batzuk agertzen dira, begiratu, baten bat baliagarria izan daiteke beharbada.
Bestalde, elebila-n "durango" bilatuta hau agertzen da.
Loturen artean, horrela boteprontoan Anboto aldizkaria gogoratu dut. Durangaldeko informazio asko daukazu hor. Eta, noski, Durangoko Azokoaren webgunea.
Ez dakit baliagarria zaizun, seguru hemen dabilen jendeak gauza gehiago ezagutzen dituela, eta baten batek zerbait edukiko du prestatuta seguruenik.

Erantzun honi

Bai, ea beste norbait animatzen den. Esker anitz!

Erantzun honi

Durango eta Durangoko azokari buruz ez dut ezer aurkitu, baina literaturaren inguruan gauzatxo pare bat bai, baliagarriak izan ahal bazaizkizu:

Bestalde, Durango eta Durangaldearen inguruan:

Ez dut gehiagorik aurkitu oraingoz. Dena dela, seguru nago hainbat euskaltegi eta eskoletan egongo dela materiala, paperean baina.

Erantzun honi

Jope, eskerrik asko!!! Entseatuko naiz zerbaiten egiten material horrekin!!

Erantzun honi

Ikasbilen ere aurkituko duzu. Entzungaien lotura jarri dizut baina bideoak ta idatziak ere izanen dituzu.

Erantzun honi

RSS

Acerca de

Benito Benito creó esta red social en Ning.

Argazkiak

Kargatzen...

Euskara irakasleak Ikurra

Kargatzen...

© 2009   Creado por Benito en Ning.   Crear tu propia red social

Ikurrak  |  Arazo baten berri eman  |  Isiltasun-politika  |  Términos de servicio

Iniciar sesión en el chat

Ikusi estatistikak