Kantari esnatu naiz gaurkoan eta apur bat zalapartari ere bai egia esan. Honelako egunetan ez dut politikoki zuzena izateko batere gogorik izaten. Hala ba, sua eta egurra!
Autoikaskuntza formala deiturikoari begiratu eta zer ikusten dut?
Santurtzi. Robinson Crusoe bailitzan, bere irlatxoan isolatu samar lanean. Euskaltegi mailan azken tendentzietara igota. Baina ikasleei eskaintzen zaien materialari begiratuta, lehengo materiala (edo antzekoa) digitalizatuta ikusten dut gehienbat (nire ezjakintasuna izango da, seguru).
AEK. Zalantzatsu. Ekimen sendo baten faltan. Astiro, astiroegi mugitzen mundu honetan. Aurrea hartu ezinda. Frankotiratzaile batzuei esker jardunean.
By & bai. Marketingean oinarritutako dirua ateratzeko makina lez. Oinarri funtzional, audio-lingualduna. Barkatu, barkatu, baina 'DDK sistem' horrek, oraindik orain, Profesor Maurer ekartzen dit gogora.
HABE. Astiro eta geldo mugitzen den elefantea, bere gela txikitxoan kabitu ezinik. Berak ezer sortzeko gaitasunik ez eta inurriaren (Aurten Bai) sistema propietarioak preso. Berau gustuko ez duen arren, aurrera nola egin ez dakiela. Zer edo zer izango da. Inolako prospektibarik gabe (daukaten bakarra sei hilabete barruko hauteskundeak dira...Ai, ama!).
Eta kitto!
Nahiz eta norbait erre, sua piztu izana espero dut. Hobe horrela geldi-geldian baino. Barkamenak eta bla, bla, blaka aritzeko ordua helduko da. Badakit gordin ibili naizela, eman zuek sua nireari, ea zerbait egosten dugun!
Etiketak:
Partekatu
-
▶ Erantzun honi